معرفی برترین های جهان

معرفی جدیدترین و بهترین محصولات جهان

معرفی برترین های جهان

معرفی جدیدترین و بهترین محصولات جهان

برترین گوشی ها، جدیدترین اخبار، برترین های تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

مشخصات مک بوک ایر ۲۰۲۰

مک بوک ایر ۲۰۱۰ با برخورداری از پرفورمنس بهتر، کیبورد جدید Magic Keyboard، دو برابر افزایش حافظه ذخیره سازی و قیمت ارزان تر نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. هم اکنون کاربران عادی برای خرید این محصول باید ۹۹۹ دلار بپردازند و این در حالی است که مراکز آموزشی برای خرید این محصول باید ۸۹۹ دلار بپردازند. بهبود پرفورمنس دو برابری در مک بوک پرو و بهبود ۸۰ درصدی عملکرد گرافیکی به کاربران این امکان را میدهد که از فعالیت های روزانه شان بیشتر لذت ببرند و بازی های ویدیویی بیشتری را امتحان کنند. مدل پایه مک بوک ایر ۲۰۲۰ از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی برخوردار میباشد، بنابراین کاربران می‌توانند فیلم ها و تصاویر بیشتری را در این دیوایس ذخیره کنند.

 

مشخصاتی نظیر نمایشگر ۱۳ اینچی جذاب رتینا (Retina) با قابلیت خلق تصاویری پویا و نمایش متونی شارپ، حسگر اثر انگشت Touch ID برای تسهیل ورود به سیستم و ایجاد امنیت بیشتر برای خریدهای آنلاین، trackpad بزرگ، طول عمر یک‌روزه‌ی باتری و قدرت سیستم‌عامل macOS Catalina باعث شده‌اند که این محصول بهترین مک‌ بوک ایری باشد که اپل تاکنون ساخته است.

 

عملکرد سریع‌تر در وظایف روزمره

مک‌ بوک ایر جدید اولین بار با ارائه‌ی پردازنده‌های چهار هسته‌ای برای انجام فعالیت‌های روزمره، از سامان‌دهی تصاویر و ایجاد متون گرفته تا ویرایش فیلم‌ها، سرعت بیشتری برای کاربران به ارمغان می‌آورد. محصول جدید اپل با برخورداری از جدیدترین پردازنده‌های چهار هسته‌ای Core i7 اینتل از نسل دهمِ تراشه‌های این شرکت، در مقایسه با نسل قبل دو برابر عملکرد بهتری ارائه می‌دهد. فرکانس پردازشی تراشه‌ی مذکور ۱٫۲ گیگاهرتز و سرعت کلاک آن هنگام فعال بودن حالت Turbo Boost تا ۳٫۸ گیگاهرتز خواهد بود.

پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع Iris Plus اینتل در مک‌ بوک ایر با فراهم کردن ۸۰ درصد پرفورمنس گرافیکی سریع‌تر، وظایف متمرکز بر گرافیک همچون اجرای بازی و ویرایش ویدئو را سریع‌تر از همیشه انجام می‌دهد.

صفحه‌کلید جدید Magic Keyboard

در مک‌ بوک ایر جدید، از صفحه‌کلید Magic Keyboard استفاده شده است؛ صفحه کلیدی که اولین بار در مک‌ بوک پرو ۱۶ اینچی معرفی شد. مکانیزم قیچی که در این محصول بازطراحی شده، برای ایجاد تجربه‌ی راحت و پایدار تایپ این امکان را فراهم کرده است تا کلیدها تنها یک میلی‌متر به داخل فشرده شوند. همچنین، آرایش T معکوس در کلیدهای اشاره‌گر، پیدا کردنشان بدون نگاه به صفحه‌کلید را آسان‌تر می‌کند. مک‌ بوک ایر با طراحی Unibody Wedge، از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافتی ساخته شده است و در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر ۱۳ اینچی رتینا در این دستگاه، بیش از ۴ میلیون پیکسل و میلیون‌ها رنگ را نمایش می‌دهد؛ از این رو کاربران چه مشغول نوشتن ایمیل باشند، چه از تماشای فیلم لذت ببرند و چه تصاویرشان را ویرایش کنند، متونی کاملا واضح و شفاف و تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت را تجربه خواهند کرد.

 

دوبرابر فضای ذخیره‌سازی بیشتر

از این پس، مدل پایه‌ی مک‌ بوک ایر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت که دوبرابر بیشتر از حافظه‌ی نسل قبلی این دستگاه است؛ در نتیجه کاربران می‌توانند فیلم‌ها و تصویرها و فایل‌های بیشتری را در مقایسه با گذشته ذخیره کنند. برای کسانی که به‌ دنبال فضای ذخیره‌سازی بیشتری هستند، مک‌ بوک ایر تا دو ترابایت حافظه‌ی SSD‌ را ارائه می‌دهد که دوبرابر بیشتر از حداکثر حافظه‌ی نسل قبلی است.

 

تراشه‌ی امنیتی T2

مک‌ بوک‌ ایر با تراشه‌ی امنیتی اپل T2‌ همراه خواهد بود که نسل دوم از تراشه‌های اپل با طراحی سفارشی است. این قطعه‌ی سیلیکونی با رمزگذاری داده‌های در حال تغییر در هر محتوایی ذخیره‌شده روی SSD‌ بررسی می‌کند تا مطمئن شود نرم‌افزار بارگذاری شده در فرایند بوت دست‌کاری نشده است. قابلیت یادشده به مک‌ بوک ایر و هر دستگاه مک دیگری امکان می‌دهد ایمن‌ترین فرایند بوت و فضای ذخیره‌سازی در میان تمامی نوت بوک‌ها را داشته باشند.

 

سایر ویژگی ها

  • سه میکروفون داخلی در مک‌ بوک ایر برای تماس با دوستان و خانواده در اپلیکیشن FaceTime صدایی واضح و شفاف را ضبط می‌کنند.
  • ترک‌پد Force Touch این محصول با ایجاد امکان کنترل دقیق اشاره‌گر و پیمایش چند لمسی، بهترین تاچ‌ پد در تمام صنعت کامپیوتر است.
  • درگاه‌های تاندر بولت ۳ در مک‌ بوک ایر جدید امکان شارژ دستگاه‌های دیگر و انتقال داده و خروجی تصویر در رابطی واحد را فراهم می‌کنند.
  • لپ‌تاپ فوق باریک اپل اولین بار از نمایشگرهای خارجی با رزولوشن حداکثر ۶K پشتیبانی می‌کند.
  • مک‌ بوک ایر ۲۰۲۰ برای فعالیت‌هایی همچون تماشای محتوای Apple TV+ یا انجام بازی در Apple Arcade، کیفیت صدای استریو مهیا می‌کند.

 

macOS Catalina در مک‌ بوک ایر جدید

تمام مدل‌های مک‌ بوک ایر به سیستم‌عامل macOS Catalina مجهز خواهند بود؛ این پلتفرم جدیدترین نسخه از پیشرفته‌ترین سیستم‌عامل دسکتاپ جهان است. macOS همیشه اصلی‌ترین عنصر تجربیات بی‌نظیر در سیستم‌های مک بوده است و کاربران با اپلیکیشن‌هایی نظیر مرورگر سافاری، Mail ،Photos ،Pages ،Numbers و Keynote می‌توانند کارهای شگفت انگیزی انجام دهند.

  • ۹۹/۰۶/۲۵
  • علی صمیمی

اپل

مک بوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی