معرفی برترین های جهان

معرفی جدیدترین و بهترین محصولات جهان

معرفی برترین های جهان

معرفی جدیدترین و بهترین محصولات جهان

برترین گوشی ها، جدیدترین اخبار، برترین های تکنولوژی

طبقه بندی موضوعی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

گروه پازل باند با ترک هایی که هر چند وقت منتشر می‌کرد توانست بین مردم ایران محبوبیت خاصی به دست آورد و مشهور شود. پازل بند از جمله گروه های موسیقی است که در دو، سه سال اخیر محبوبیت و طرفداران زیادی بین علاقه مندان ایرانی موسیقی پاپ پیدا کرده است.

تا چندی پیش انها با تنظیم ها و ملودی هایی که برای دیگران می ساختند شناخته میشدند اما در همان جایگاه نماندند و خودشان وارد دنیای خواندن ترانه هایشان شدند. در “پازل بند” علی رهبری بعنوان خواننده و آهنگساز و آرین بهاری تنظیم، میکس و مستر قطعات را برعهده دارد.

آلبوم “قایق کاغذی” شروعی بود برای حضور رسمی این گروه در بازار موسیقی. قطعه های “دلارام”، “دلداده”، “معشوقه”، “بی تاب” و “کار دادی دستم” از جمله موزیک های هیت بازار موسیقی امسال بوده است. گفت‌وگو با این دو هنرمند جوان را در ادامه بخوانید.

علی رهبری متولد 1362 است و موسقی را از سال 80 با نوازندگی پیانو آغاز کرده است. او ابتدا در استودیوی کوچکی که داشت به ساخت ملودی و تنظیم مشغول بوده و البته رهبر ارکستر “حمید حامی” و “نیما مسیحا” هم بوده است.

علی رهبری

آرین بهاری متولد 1370 است و از سال 88 وارد عرصه موسیقی شده است. کار او با ترانه های زیرزمینی آغاز شد اما با استعداد و ذوقی که داشت با همراهی علی رهبری و مهران عباسی گروه پازل را تشکیل دادند هر چند که مهران عباسی بعد ها در فضایی صمیمانه از این گروه جدا شد.
 

  • علی صمیمی
  • ۰
  • ۰

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورۀ جشنوارۀ فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارۀ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

زندگینامه

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره‌ راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران می‌‌باشد.

  • علی صمیمی
  • ۰
  • ۰

در بیو این پیج نوشته شده که

دنیا براى من جاى کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى‌کنم دارم خفه مى‌شم. احساس مى‌کنم همه جا بسته است.

نویسنده و کارگردان : هومن سیدى

frog_series's profile picture
١٠ روز مانده تا شروع سریال #قورباغه ،
به نویسندگى و کارگردانى هومن سیدى

 
  • علی صمیمی
  • ۰
  • ۰

 

دو هفته تا پخش جدیدترین ساخته نمایش خانگی و یکی از پر ستاره‌ترین سریال های ایرانی "قورباغه" اثری از هومن سیدی می باشد که قرار است در قالب ۱۶ قسمت از سوم آذر ۱۳۹۹ پخش شود و تاکنون تعاریف بسیاری را درباره این سریال جنایی و درام خوانده اید و علاقه مندان به دانلود فیلم و سریال ایرانی مطمئنن این اثرا به عنوان یکی از بهترین های نمایش خانگی در نظر خواهند داشت.

 

اما علاوه بر داستان متفاوت این مجموعه حضور نوید محمد زاده در کنار صابر ابر برای اولین بار بی شک جذابیت های این مجموعه دو چندان خواهد کرد همچنین خود هومن سیدی نیز به عنوان یکی از کاراکتر ها ممکن است در آن حضور داشته باشد و وزنه این سریال را رو ترازو بیشتر کند در فصل اخیر در نمایش خانگی شاهد پخش کمدی موچین و همچنین سریال آقازاده بودیم .

مجموعه موچین که به پایان رسید و حال باید تنها اثر در حال پخش نمایش خانگی یعنی آقازاده خودتان را سرگرم کنید سریالی که علارقم جنجالی بودنش توانست مخاطبین بسیاری را جذب خودش بکند و حتی تا کنون خیلی ها هم دیدن آن را آغاز نکرده اند بناربراین پیش بینی می شود که پس از پایان آن استقبال ها از آن دو برابر شود.

مدت ها قبل تر در واقع قرار بود که قورباغه نیز با همزمان با موچین و اقازاده از نمایش خانگی پخش شوند اما به علت ابهاماتی که راجب پخش مجموعه در پی داشت در نهایت تاریخ دقیق آن به تعلیق افتاد و حال در اواخر پاییز سال جاری شاهد پخش اولین قسمت این مجموعه بی نظیر خواهیم بود . برای دانلود قسمت اول قورباغه در سریع ترین زمان ممکن میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه نمایید و با ترافیک نیم بها و به صورت کاملا قانونی اثر محبوب خودتان را دانلود نمایید.

  • علی صمیمی